Friday 7 October 2011

Benar la-DIA, BELIAU, dan KATAK

DIA dan BELIAU-cinta katak. (part 2)

Seperti yg aku dok cerita dulu, sejak peristiwa pahit di pantai tanjung Malie di langkawi tempoh hari, perbualan DIA memang akan ada saje nama BELIAU.

Kali ini obvious sungguh.

Sikit lagi, sikit lagi...yeah! ok,penat dan gigih berjalan, akhirnya sampai juga ke kuliah setelah selesai urusan2 di makmal, besama DIA dan yang lain.

Nak duduk ni, baru nak labuh punggung ni, sempat lagi, ligat mata mencari BELIAU. Entah mana la posisi BELIAU sekarang. Besaq juga rupanya kuliah ni.

"Kau ni dah kenapa?" Aku selamba wat2 dono je soal acuh tak acuh. DIA sengeh.

"Lepas ja aku baca entri ko pasal CINTA di ALAM KAMPUS tu hari, bertambah kuat insting aku mengatakan, you are in the correct lane,hehe.."

Ooowww...aku angguk2 je malas komen panjang. Dalam hati aku fikir, peh..tak sangka, coretan sikit tu mampu mengubah persepsi manusia. Padahal aku tulis cikai2 ja, buat ringan2 otak. Kagum...kagum aku pada DIA. Cepat bebeno nampaknya.

"Apa la yg ko suke sgt kat die ni, macam tenuk kene sawan babi da aku tengok ko ni" ,aku tokok tambah lagi.

"Err...mungkin kali ni sebab dia tak nangis masa bedah katak. Cool!." Aku kerut dahi. Macam tak logik dan tak relevan je jawapan budak ni.

Aku tak pasti BELIAU tu betul2 berani ke pegang katak masa pembedahan katak-katak gumuk sedunia berlangsung di makmal MPGII tempoh hari. Aku tak dapat nak fokus sangat kat BELIAU sebab depress, aku dapat katak betina!

Yang aku pasti aku cuma terdengar BELIAU kata...'katak jantan'...'testis'...dan hahahaha...ada org ketawa. Itu je seingat aku.

-fin-


katak itu cool bebeh!

No comments:

Post a Comment